Nya/senaste numret av klubbtidningen

Här diskuterar vi alla möjliga ämnen om Porsche 356 och andra tidiga Porsche-fordon. Dock ej tekniska frågor.
SvenS
Medlem
Tilltalsnamn: Sven
Efternamn: Stark
Medlemsnummer: 141

Nya/senaste numret av klubbtidningen

Inlägg av SvenS » 18 feb 2019 17:41

Ett stort tack till den nya redaktionen för ett nytt fint nummer av vår klubbtidning.

Jag gillar verkligen den nya layouten - den känns mycket modernare. Vilket kan kan vara en självmotsägelse för oss som gillar gamla grejer...

Det är stora skor att fylla efter Willys fantastiska jobb i så många år, men ni lyckades.
Fast om sanningen ska fram så tvivlade jag aldrig på er.

Användarvisningsbild
TobiasL
Medlem
Tilltalsnamn: Tobias
Efternamn: Lindback
Medlemsnummer: 1143
Kontakt:

Re: Nya/senaste numret av klubbtidningen

Inlägg av TobiasL » 21 feb 2019 08:45

Tack! Det har varit roligt och, åtminstone för mig, lärorikt att göra en tidning. Dessutom kul att jobba tillsammans med övriga redaktionen. Håller med om att Christophers design blev bra!

Första numret har tagit mycket lärotid. Nästa borde bli lättare att göra! Angående material är vi speciellt intresserade att få in text och bild från regionernas aktiviteter (behöver inte vara mycket, det kan räcka med 1-2 bilder med bildtexter) samt tekniska artiklar.

Har ni material till tidningen så kontakta någon av redaktörerna, kontaktuppgifter finns i slutet av tidningen! Känner ni någon som vill annonsera så är det givetvis också av intresse!

petter
Medlem
Tilltalsnamn: petter
Efternamn: ögren
Medlemsnummer: 1259

Re: Nya/senaste numret av klubbtidningen

Inlägg av petter » 21 feb 2019 16:37

Bra jobbat och tack för en ( fortsatt) fin tidning :) 👍👍

Skriv svar